Dezvoltarea de sisteme informatice in domeniul evidentei si managementului administrarii on-line a unui condomeniu este una din competentele noastre.

La modul general, documentele reprezinta un factor comun si trasparent pentru administrarea unui condomeniu. Fie ca sunt in format fizic, optic(digital) sau intr-o evidenta electronica, acestea trebuie pastrate cu scop de marturie sau de informare cu privire la activitatea de administrare unui condomeniu. in acest context, nu doar arhivarea fizica a documentelor ridica probleme, ci si gestionarea lor in activitatile zilnice.

EMSIS - ADMINISTRARE este un sistem informatic complex de evidenta electronica on-line, trasparenta a administrarii unui condomeniu care cuprinde o componenta hardware si o componenta software de aplicatie.

EMSIS - ADMINISTRARE este un sistem informatic pentru managementul administrarii unui condomeniu care poate fi folosit de la :
- evidenta electronica on-line a documentelor curente de plata/incasare pana la evidenta electronica a documentelor din istoric;
- inregistrarea simpla a documentelor curente sau din istoric pana la inregistrarea acestora cu fisier digital;
- accesul uniuser cu un singur nivel pana la acces multiuser cu minim 4 nivele de acces;
- un sigur calculator tip PC pana la un numar nedeterminat de calculatoare cu un server dedicat;
- calculatorul simplu de tip PC pana la gadgeturi mobile (telefoane, tablete, laptopuri, etc.).

Componenta hardware va fi dimensionata si configurata in functie de tipurile de instalare si de functionare a componentei software de aplicatie.

Componenta software de aplicatie permite functionarea lui fie pe un singur calculator al unui detinator de fond de documente administrative, fie intr-o retea interna a unui detinator al unui condomeniu (gestionat de un server si un numar nedeterminat de calculatoare) sau fie prin functionarea on-line intr-un Centru de Date (gestionat de un server de capacitate mare si folosirea lui in mod direct de catre un numar nedeterminat de detinatori ai unor condomenii). Prin toate aceste tipuri de instalare si functionare se asigura o siguranta si o confidentialitate care se apropie de 99,9%.

Componenta software de aplicatie a fost realizata in conformitate cu dispozitiile legale in acest moment, privind evidenta documentelor administrative si arhivarea electronica a lor.

Sistemul informatic EMSIS - ADMINISTRARE a fost creat pentru evidenta electronica a documentelor administrative curente si/sau din istoric cu volume mari de inregistrari (documente). El a fost testat pe o baza de date care continea peste 2.000.000 de inregistrari (un document = o inregistrare; un document poate contine de la o pagina la un numar nelimitat de pagini). Acest sistem informatic usureaza evidenta si cautarile documentelor administrative curente care, ulterior, vor fi trecute automat sau intr-un regim semi-automat, in istoric.

Sistemul informatic EMSIS - ADMINISTRARE asigura accesul distribuit al utilizatorilor pe nivele de acces si dupa criterii de confidentialitate astfel incat fiecare utilizator are la dispozitie numai acele optiuni stabilite de catre administratorul asociatiei de proprietari si are acces doar la documentele pe care are voie sa le studieze din punct de vedere organizatoric. Astfel presedintele si cenzorul asociatiei de propietari pot vizualiza totul dar nu pot modifica sau sterge nimic iar locatarii pot vizualiza documentele din avizier si mesajele postate in sistem. Documentele sunt protejate la accesul neautorizat prin existenta datelor personale de utilizare(nume utilizator) si a parolelor individualizate. Deasemenea, sistemul permite monitorizarea (actiunea, cine a executat-o si cand) oricarei miscari de adaugare, de modificare si de stergere prin accesul simplu la istoric si la fisa apartamentului.

Documentele incluse in evidenta asigurata de sistemul informatic EMSIS - ADMINISTRARE vor fi incarcate in baze de date si ulterior afisate in formatul PDF(portable data format). Acest format care permite vizalizarea, tiparirea si/sau salvarea documentelor din sistem, on-line. Pentru a beneficia de facilitatile maxime ale acestui sistem informatic documentele trebuie salvate in formatul PDF. Ulterior, documentele pot fi incarcate intr-o baza de date si li se vor atasa toate elementele de identificare, proprietatile lor si inclusiv amplasamentul lor fizic, astfel incat operatiunea de cautare/regasire (electronica sau fizica) sa fie cat mai facila.

Cu ajutorul sistemului informatic EMSIS - ADMINISTRARE se pot realiza cautari exhaustive ale operatiunilor/documentelor pentru absolut toate elementele de identificare, proprietatile lor si inclusiv pentru locatia fizica in conformitate cu inregistrarile din toate bazele de date. Acest sistem nu foloseste cautarile in metadate (cuvinte cheie ante-stabilite). intrebuintarea metadatelor ingreuneaza procesul de cautare si nu asigura exhaustivitatea acestui proces (cautarea peste tot in bazele de date). Utilizatorii sistemului beneficieza de raspunsuri rapide si eficiente in cautari. Sistemul informatic EMSIS - ADMINISTRARE faciliteaza gasirea operatiunilor/documentelor cautand direct in bazele de date chiar si dupa franturi de cuvinte, iar afisarea se realizeaza instantaneu. Nu in ultimul rand, cu sistemul informatic EMSIS - ADMINISTRARE se poate realiza sortarea instantanee a operatiunilor/documentelor dupa coloanele tabelelor afisate in intefata acestuia.

Avantajele aplicatiei software de evidenta electronica a administrarii unui condomeniu - EMSIS - ADMINISTRARE:
- suport electronic puternic si unitar al operatiunilor/documentelor, indiferent de format sau sursa;
- usureaza utilizarea in mod automat si eficient a operatiunilor;
- faciliteaza administrarea directa si oportuna a operatiunilor/documentelor;
- evita riscul aparitiei blocajelor in activitatea de zi cu zi;
- realizeaza un flux informational performant intern si extern;
- evita pierderile economice determinate de necorelarea informationala;
- va protejaza operatiunile/documentele fara riscul sustragerii sau ratacirii acestora;
- reduce substantial costurile de inmagazinare si de intretinere a arhivelor;
- asigura implementarea ultimelor noutati in materie de programare;

Pentru utilizarea software-ului de aplicatie privind evidenta electronica on-line a administrarii asociatiei de proprietari, in licenta inchiriata, cu baze de date va propunem pachetul EMSIS - ADMINISTRARE LICENTA cu urmatoarea oferta:

Vezi oferta de pret - EMSIS - ADMINISTRARE LICENTA

in pret sunt cuprinse:
- inregistrarea domeniului «nume_ales.ro»;
- realizarea modificarilor si postarea software-ului de aplicatie EMSIS, personalizat;
- gazduirea software-ului de aplicatie, EMSIS in toata perioada derularii contractului, pe serverele noastre;
- administrarea software-ului de aplicatie EMSIS cu un numar nelimitat de interventii pe luna;
- asigurarea securitatii intrebuintarii software-ului de aplicatie EMSIS de catre un numar stabilit de utilizatori;
- suportul tehnic necesar pe toata perioada derularii contractului.

Inregistrarea domeniului «nume_ales.ro» revine in sarcina noastra iar beneficiarul va fi proprietar de drept al domeniului dupa expirarea contractului de minim cinci ani.

ATENTIE ! In oferta de pret pentru pachetul EMSIS - ADMINISTRARE LICENTA nu sunt incluse operatiunile de introducerea datelor. Pretul se refera doar la dreptul de utilizare a programului software de aplicatie, EMSIS - ADMINISTRARE.